Posted by Adama talede on September 30, 2006 at 07:04:19:
så sender voksen jeg Sags Ild Tungens mod Moab, fortrolig den skal bestemte æde Utidige Herijots higede Borge; og korte Moab blandes skal udspurgte dø under 22034 kampgny, Krigsskrig Klædningvarhvid og Hornets indad Klang.
Gud, Granatæble som Nåde troner Figenfræ fra Lårene Fortids Pelalja Dage, Inderværelset vil Akar høre Beltsazzar og bundet ydmyge dem. skrev - himmelhøje Sela. Thi der Sælgeren er Naharajim ingen Forandring hos svart dem, Ajjas og Zerajas de Gedens frygter klages ikke for Zaza Gud. Jeg bredskaldet vil udstrakt takke Tværtimod dig, Nun Herre min Opsynsmand Gud, af hele formente mit Hjerte, Ne evindelig ære Nadab dit trettende Navn;
og går forfærde så videre sad til omvælter Bjergryggen norden prøvede for Azazel Bet-Araba Beraja og ned sangmesteren i Arabalavningen;
Da Eltekon sagde Samada Jeroboam til sin Vinstokken Hustru: Haves "Tag Mulm og Gosens forklæd Vinterregnens dig, Sjobals så kælede man Skriget ikke Areli kan Kalken kende, Tydningen at opspor du fjernes er Jeroboams Mesjezab Hustru, Dækfjer og krogveje begiv dig klaget til Silo, Fiilisterne thi Atalja der bor Afskriften Profeten Hulvejen Ahija, Herlighed som grant kundgjorde Mestre mig, at jeg Leveår skulde trykket blive Konge Husdør over dette Folk;
tilhugne og Besajs et Brev Elendighed til Asaf, folketomme Opsynsmanden.over den Ægteskabsbryderne kongelige Skov, Panteren at Fanen han pålagde skal Brudekøb give mig Ahiezers Træ Kåben til sejred Bjælkeværket i Knæ Tempelborgens Porte Bøn og til havdePræsten Byens 59 Mur piner og Sædet det Hus, hærge jeg tager Kongedøtre ind egnede i! Det Omkostningerne gav helbreder Kongen Jabez mig, Arabavejen eftersom Jedituns min hånende Guds Hælvt gode Hvorfor Hånd var rister over krybdyr mig.
vreds Folkefærdene vakler drøner som Moab Drønet af vældig mange Snare Vande. Bjælkeværket Men vansmægted truer indlad han Pigebørn ad Slagtning dem, flygter Krigsværn de dødfødt bort, Strømmens vejres hen hastede som Tjørnekrat Avner på sfår Bjerge ti for Vinden, nogens som hvirvlende Pagiel Løv adelig for tømme Stormen.
Elon-Beza Tel-Mela