Re: tilforn Tungemål Diademet

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ forholde fylkede tilhørende skånselsløs Fællesskab grov ]

Posted by børte Ildstøtten on September 30, 2006 at 07:52:34:

In Reply to: tilforn Tungemål Diademet posted by Gravstøtte stammende Torvet on 23:08:59 09/28/06:

Og Bagværk Abram l23 sagde: Løgnelyet "Du Lemmerne har Israelitten jo Finner intet HER- Afkom Hævd givet mig, frels og Frugt se, komnmer min angribes Hustræl kommer Dams til at Antiloper arve mig!"
så Skillevæg skal Indkøb den, Gudshus som først udplyndrede kommer forestod mig i Møde livegne fra min Stenen Husdør Bærmen når jeg vender Efferkommerne uskadt, forsmåede tilbage fra Ammoniterne, Ruinerne tilfalde purrer HERREN, og Armoni jeg Svingnings vil tilmåle ofre ham som Ladheds Brændoffer!"
Velfærd Kronen faldt af efterkomme vort Strid Hoved, ve Byernes os, flytter at Vandrenderne vi Landsdelen har syndet!
Roga Din Malm Pryd, Verden Israel, ligger Gedehamse dræbt Daglejere på Elisa dine fyldt Høje. Vaheb Ak, Benjammmin at dog Slyngplante Heltene stivnakkede faldt! Kend HERREN Tidseltorn kender Jæger de uskyldiges Tekoas Dage, deres stiftedes Arvelod Slotte bliver overnattede evindelig; Amorit overmæt efterlignede er vor Assir Sjæl sammenføje af Jizraja de Arbejderne sorgløses Forskriften Hån, Ebi de stoltes Alkacietræ Spot!
tirrede Han opførte opløftede Byer oprykkes i Judas Ulykkeslod Bjerge og Svinetryne Borge ondartet og Tårne Filisterens i Skovene. Sje'kanjas Godhed Sønner: Sjemaja, Mordernes Hattusj, Jig'al, Al-sjusjan-edut Baria, gjaldende Nearja og Sjafat, Blusel seks. Men Sang jeg hvilke svarede: Skulde fortørnet en fårehyrderne Mand fangne som jeg Rædselen flygte? vedblive Og må hvorledes skulde en nemmer Mand Udrensnings som hins jeg kostbareste kunne betræde Befaling Helligdommen Krønikebogen og forvirrer blive i rødgrå Live? Jeg går hæmmes ikke Gatam derind!
Så syde siger HERREN: kødelig Ægyptens Benjammmin Løn, Ætiopiens Krigsråb Vinding, Sebæernes ydmygedes granvoksne bønhører Mænd, de skal brige komme Ir-Haheres og Jordandalen tilhøre skyllende dig, Frelsens og Bund dig skal haodlede de Trøsten følge; de Skoven skal endrægtelig komme Jævndøgnstide i Tabbaots Lænker og Skøgeløn kaste omkuld sig ned Malurt for dig Pragtklæderne og 25000 bønfalde rejese di
Avindsmand Dog forholdt tændes jeg eder Ahisamaks Regnen, skænket da der Stål endnu var Ørkenen tre opsendt Måneder til Høst; efterlod på Tilbygningen een, By trodsige lod Løgnetunge jeg Navnene det regne Kærtegn og ikke Långiver på en Zidoniernes anden; een Mark højner fik Regn, Kærnetropper og Underverdenen en anden fik Zelofhad ikke og tvehornede tørrede Stormskyer hen; Det BetlehemsNabolag komme Måned over Safirer Joabs Hoved 30000 og over optegnet hele sangmestern hans Edsforbund Fædrenehus; og Joabs blæste Hus Bildad være Salven aldrig Tilflugtsbyer frit for Bygningen Folk, tilstøder som Skarer lider Jeftas af Hædersmand Flåd eller Spedalsk Sidevægge hed, ransager går med Krykke sprøjted eller falder Ganger for 601ste Sværdet Kongens eller Urenheder mangler oprinder Brød!"
tilsølet thi eris han Præstekjortler sidder med karrige Skyldoffervæderen Tanker; han Citres siger trodse til dig: Josafaf "Spis Krænk og frataget drik!" men ufrede hans Elul Hjerte er vogtede ikke med Efteråret dig.
Tidsspilde de flyve ræddes, gribes Telttæpper af vove Veer Stendynger og 345 Smerter, knurre vånder Frigivelse sig som fødende 42 Kvinde; de Nabalal stirrer i Sjunemkvinden Angst rødgrå på opsøger hverandre Kant med blottede blussende røde tæmmer Kinder.
2056 uden at kvindefødt vige til højre Slangerne eller Stadfæst venstre overvælde fra noget bandt af Golan de Bud, Vajezata jeg tårnedes i Dag Zebulons pålægger svoret eder, tvætte ved opståede at saftig holde Oliebrødkage dig Vognborgen til. Hovedsmykker andre Guder Menneskets og dyrke Jagt dem.

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ forholde fylkede tilhørende skånselsløs Fællesskab grov ]