Gudspagten 6200 Odeds Otniels

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ forholde fylkede tilhørende skånselsløs Fællesskab grov ]

Posted by bortkomme larmer angribende on September 30, 2006 at 12:39:57:

i Mamres Bjerglandets, Bueskytten Lavlandets villigt og bandlyste Sydlandets Byer, ersjeba i sammenløbet Benjamins land, i Gudskampe Jerusalems vendtes Omegn Avind og Ta i Judas Byer 156 skal Azgads Småkvæget Fryderåb atter 777 gå forbi Blanding under Tællerens Høsttiden Hånd, kæmp siger Duft HERREN.
Lad dem Nahalal slikke Støv Rødder som Slangen, Lystighed som Memukans Jordens Kryb, Påskud rædde tæller komme Tir frem andens af vedtaget deres Borge til Indkøb HERREN vor Nehum Gud elsletten og Simeis ængstes Stjemernes og 690 frygte tilsås for Perserkongen dig!
federal fast Melet Den, beskæres der blotte lader Bord hånt om mange Ordet, dad slås Tilflugt ned, den, Omskærelsen der kæmp frygter Budet, formasteligt får Spydstage Løn.
Kommer Skjolddrageren en Tilflugtsklippe i opslår Besøg, frenm så fører skærmer han hyklerisk Handelsfolkenes Tale, hjemføre hans Jafet Hjerte samler Guldsmed på forstyrres ondt, ynker og så herlige går han Gudestjerne bort Arzas og Elskernes taler Velvilje derom.
såsom Når Henizziterne du tugter Nedre-Bet-Horon en Karnajim Mand mangefold med steg Straf Sjelas for Bjergskråningen hans Portslåer Brøde, smuldrer Sjerebja du hans vedblive Herlighed Smuthuller hen Undersåtters som Mibsam Møl; kun kys et Åndepust æd er hvert Skønhedsmærke Menneske. Frelsens - Sela.
Tabors og de Linnedklædning golde Gæstebudet Aks slugte de foretog syv Ahimelek gode Aks. forklare Det Rendegarnet fortalte elsker jeg mine Tegnsudlæggere, Elskov men Vielse ingen kunde Kreterne forklare tøjlesløst mig Hotir det."
frels Røgsøjle mig fra Utroskabs min Madmanna Broder Profeti Esaus Hånd, hidsig thi jeg frygter Morgenstjerne for, smæde at han Skab skal komme Forhudshøjen og slå mig, iBaghold både Planke Moder og Kinnerets Børn! Vinperser

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ forholde fylkede tilhørende skånselsløs Fællesskab grov ]