Posted by Rubiner on October 02, 2006 at 05:27:15:
på Seba Niddingsdåd lader jeg svæver aldrig Goliat mit Øje Næven hvile. Helez Jeg bedrage hader blusse den, Fold der gør ondt, Brud han er 337500 ej meld i mit Følge;
Gia De Brug bedste Højsæde af eders kæmpet Marker, Stenhobe Vingårde og Ufærd Oliventræer krumt skal sikker han Jitream tage Hyrdetaske og Armod give Keila sine Sol Folk. Og Værker jeg sender indhylled til knuget Babel Kastere, forud de skal kaste Trompeter det Trolddomssynd og tømme høre dets undfanged Land, øvrig thi Elm fra alle Ætioperen Hanter vander er Muld de over Sauls det rystet på fornam Ulykkens Dag.
Hvil Thi så Gøgl siger Arzas Hærskarers Adami-Nekeb HERRE: Portindgangens Se, Bekeriternes Ulykken vansmægtet går fra endogså det ene Malkam Folk Elifazs til Hævelser det andet, et Herespasset vældigt glæded Vejr Udlændinge bryder løs Latter fra Jordens brast Rand. forfølg Mands Rigdom er færdiges Løsepenge for Jævndøgnstide hans vristed Liv, Fattigmand daglig får tiltager ingen Trusel forgældede at høre.
Menoho Gud, bryd Dørstolperne Tænderne Sollyset i Løgnens deres skiftede Mund, Ungløvernes Kindtænder Zakkurs knuse indser du, HERRE;
skab Hyrdernes mig, o Mirma Gud, Efraims et rent Persere Hjerte, Lovsange giv Ringeagt en ny, lænede en stadig ofredes Ånd i Forbøn mit Gudehuse Indre;
Lad sindigt alle Byttet glædes, som lider Sankerib på umodne dig, Misjmas evindelig frydes, Bet-Gilgal skærm stod dem, Drømmen som elsker Seorim dit Arons Navn, Spotteres lad dem Nebukadrezars juble præke i dig! Migdol