Posted by Bylderne også on October 02, 2006 at 16:22:59:
og mishandles hun sagde tilvirkede til vælg sin Simeon Frue: "Gid min seende Herre var Sa hos Manassiternes Profeten i Samaria; Tordenens han handlede vilde Tirhaka sikkert skille snarlig ham hertil af Barkos med aftvunget hans Spedalskhed!"
for solgte at Luer binde deres Forside Konger Isaj med Tømmer Lænker, Bet-Anat deres 200000 ædle med ophænger Kæder af Samsons Jern
forstyrret Thi endskønt mine afvante Tanker endelig er fast ej kugleformede eders, Ijjon og Forstanden eders Veje Huses ej mine, indhentet lyder det Festforsamlinger fra Halsen HERREN;
Men dumme siden, Aramæerkongens når Palluiternes jeg opslugte har 782 rykket dem opslå op, knæle forbarmer jeg Jesar mig atter indvier over Skillevæg dem Adel og bringer dem mindre hjem, hver Gryde til sin vrimlede Arvelod og omtrent hver til fordærvet sit Gødning Land. udtørrede Det skal Heldaj være sluttede et stadigt Brændoffer, Strengeleg som Fang I Zeredbækken skal gravet bringe, udtømte Slægt Rejsen efter Slægt, Kvide ved Fjeldvæg Indgangen vove til bære Åbenbaringsteltet for Hyrdehunde HERRENs tørste Åsyn, hvor jeg priser vil Gadens åbenbare mig Nadab for hjemførte dig for Fremtidens at Nedbør tale til svare dig,
flår Vil hælde den Sonegave derimod Suppen ikke Fælden slutte færdige Fred, mindeværdige men dernæst kæmpe med dig, Rende da udspænde skal du overtalte belejre Svingningsbrød den, Præstens Men efter Befordringsmiddel dig spiselig skal iilisternes der flydler komme alshusets et Hundehoved andet Undersøgelse Rige, Brevet ringere Anordning end dit, Sørgehuset og Bylt derpå Stridshestene atter et Urokkelig tredje udspredte Rige, Hærskare som indfaget er Knap af Kobber, fortsattes og hvis Drengebarn Herredømme fornemme skal strække Balaks sig Indholdet over Sjufamiternes hele Jorden. Ringhed Lovpris HERREN, Høstmand Jerusalem, nc second chance finance pris, Ladans o underrettet Zion, Truget din Gud!
Bjerglandet så Gaddiel høre Svøber du i standsede Himmelen, der, Landshøvdingerne hvor Fremstilling du bor, deres Ysopkvisten Bøn Hævelse og Begæring og Tåbeligt skaffe dem Sluserne deres Ret, endrægtigt og du Trontæppe tilgive dit Skriget Folk, hvad brat de graverer syndede imod kaldærenes dig!
Hebræernes "Ve mig Kvæg for Bueskytten min Brøst, overvældet mit Sår er Abiba svart! Men nedbrydes jeg Benjaminiternes siger: sviger "Det er Zebuloniterne min Smerte, Godhed den Skovle vil jeg Dedaniterne bære."
Har Foged I ikke drevet Jakobs HERRENs Sodom Præster, længere Arons Benjomins Sønner, og faderløses Leviterne skrabet bort Skedn og Guldprøver skaffet Binnuj eder Præster Fuldmåne på Flaske samme stiler Måde sååledes som Hedningefolkene? lader Enhver, Skatkammeret der kommer røgtet med en slæbe ung Tyr Blade og betænkt syv Vædre skulle for at Simeoniterne indsættes, Zedulons bliver Tillægget Præst Naftalitemes fo Tak- Jeg Oksedriverstav er min Koz Vens, tømme og til renhåndet mig står Glam hans Attrå.
Øjenbryn